داور فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا رسما اعلام شد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش تارنمای این اتحادیه، فینال رقابت های امسال شنبه شب بین دو تیم بایرن مونیخ و چلسی در ورزشگاه آلیانز آره نا شهر مونیخ برگزار می شود.

پروئنكا مدیرمالی شركت'پینهال نوو'است و در این بازی دو هموطنش یعنی'برتینو میراندا' و 'ریكاردو سانتوس' او را همراهی خواهند كرد. داور چهارم هم 'كارلوس ولاسكو كاربالو' از كشور اسپانیا است.

دو كمك داور دیگراین بازی'خورخه سوسا'و'دورته گومز' خواهند بود در حالیكه 'تیاگو تریگو' به عنوان داور ذخیره، تیم داوران فینال لیگ قهرمانان اروپا را تكمیل می كند.

پروئنكای 41 ساله داوری در سطح مسابقات بین المللی را در سال 2003 آغاز كرد و در طول دوران حرفه ای خود تاكنون بیش از 65 مسابقه یوفا را قضاوت كرده است.

او درسال 2004 داور دیدار فینال قهرمانی زیر 19 سال اروپا بود و در سال های 2007 و 2010 فینال جام حذفی پرتغال را داوری كرد. در مسابقات انتخابی یورو 2008 دو بار به عنوان داور انتخاب شد، در رقابت های قهرمانی زیر 21 سال اروپا در سال 2009 سه بازی را قضاوت كرد و در جریان بازی فینال بین دو تیم آلمان و انگلیس داور چهارم بود.

وی درابتدای مسابقات فصل 2009/10در دسته داوران نخبه یوفا قرار گرفت و در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان همان فصل برای قضاوت درچهار دیدارانتخاب شد. در فصل بعد نیز در پنج بازی از جمله شكست منچستریونایتد مقابل شالكه در بازی برگشت نیمه نهایی سوت زد.

پروئنكا ازابتدای فصل جاری تاكنون داوری در پنج مسابقه لیگ قهرمانان از جمله بازی اینترمیلان مقابل المپیك مارسی و دو مسابقه لیگ اروپا از جمله بازی رفت شالكه و اتلتیك در یك چهارم نهایی را بر عهده داشته است.

9126/1590





:: برچسب‌ها: اقیانوس , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: